Grækenland ferie 2018

Hvis jeg skriver dette, kan du muligvis ikke bruge din ferie i Grækenland i 2018, måske er du stadig på ferie, eller kommer du snart?
Dage er dog kortere, og tiden bryder sig om at søge efter dit feriedestination for det følgende år. Måske tvivler du stadig på, at folk i Grækenland ser frem til gæster fra Danmark, især i år 2018. Hvis du tidligere har haft tvivl om at tilbringe ferien i Grækenland, vil du være af dine venner, der har hørt hvor fantastisk de har været. Som elsker af det græske ferieland var jeg lettet over, at alle turister på trods af det negative billede af Grækenland for nogle år siden hovedsagelig på grund af krisen og migrantstrømmene, vendte tilbage tilfredsstillende. Alle grækere var meget venlige. Krisen ser ud til at være mere og mere bagved. Du har så mange muligheder og kan ikke hjælpe dig med noget og hvile i 2018 på ferie til Grækenland. Jeg håber, at de mest berørte øer i Samos, Lesvos, Kos, Chios og Leros endelig vil modtage flere turister igen.
Jeg har forsøgt at beskrive så mange øer, steder, strande og seværdigheder, så du kan gøre et godt valg. Selvfølgelig kan du gå til de berømte øer, selv om der er plads til fredsbevareren, men der er også mange ukendte destinationer, hvor du stadig har reel kontakt med de lokale græske indbyggere.

Jeg ønsker dig meget sjov i Grækenland og har stor succes, mens du leder efter din ferie til Grækenland i 2018.

Booking.com